ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
ÉS A VÁSÁRLÁS MENETE
A képek böngészése után (közben), a képre kattintva, Ön nagyobb kép formájában láthatja a teljes képet (küldeményt), valamint a kép alatti bővebb információt is elolvashatja. Minden képnek külön elnevezése van egy kódszámmal. A képek mellett természetesen azok bruttó árát is feltüntettük, mely nem tartalmazza a kiszállítás díját. A kiszállításra és díjaira később még kitérünk. A kiválasztott terméket (termékeket) a "kosár" gombra kattintva Ön hozzáadhatja a rendelési listához és azokat módjában áll bármikor tételesen is törölni. A kosár tartalmát az adatbázis tárolja, így az oldalról való visszalépéskor nem szakítja meg a rendelést, később ugyanonnan folytathatja.
Az ár minden esetben tartalmazza a képen látható termékeket, azok idényjellegű, stílusos díszcsomagolását és egy Ön által küldhető üdvözlőkártyát és annak szövegét! A szállítás mindig külön tételként jelenik meg. A termékek árai az áfát tartalmazzák és forintban értendők. A végleges (leszámlázott) ellenérték, a vevőhöz (megajándékozotthoz) szállítás minden költségét tartalmazza! A képeken pontosan azt látja, amit a megrendelést követően kiszállítunk. Ha ebben változás állna be (pl. valamely virág vagy termék éppen nem beszerezhető, netán hiánycikk), akkor értesítjük, hogy színében, jellegében, árában milyen más hasonló termékre cseréljük ki. A változás jogát a fent említett esetben fenntartjuk! Továbbá fenntartjuk a jogot webáruházunk tartalmának bármikori előzetes értesítés nélküli módosítására is. Az árukészlet és az árak is változhatnak, éppen úgy, mint egy üzletben- egyes termékeket más új termékek cserélhetnek fel. Az Ön számára természetesen a megrendelés időpontjában a webáruházunkban feltüntetett aktuális árak az irányadóak.
Amennyiben a "kosárban" összegyűjtötte az Ön által kiválasztott tartalmat, a "tovább a megrendeléshez" feliratra kattintva- szíveskedjen a megrendelőlapot nagyon figyelmesen, pontosan kitölteni.
Fontos:
Kérjük, hogy mindenképpen valós, pontos adatokat adjon meg, az adatokat a számlázás miatt is kérjük pontosan kitölteni, valamint ha lehetséges, a kiszállítás időtartama alatt elérhető telefonszámot adjon meg, hogy a kiszállítás közben (pl. címzett nem tartózkodik otthon, stb.)esetlegesen felmerülő információ egyeztetésből kifolyólag felkereshessük Önt.
A címzett esetében csak olyan kiszállítási időpontot adjon meg, amikor a címzett vagy családtagja biztosan az adott címen tartózkodik és át tudja venni a küldeményt.
A "kiszállításhoz tartozó további információk" rovatba kérjük feltétlenül tüntesse fel - amennyiben munkahelyi címet adna meg - a pontos cégnevet, ill. a címzett tartózkodási helyén a kaputelefonnal kapcsolatos információkat, valamint azokat az esetleges többlet információkat, amelyekkel Ön segíteni tudja futárunkat.
Amennyiben a megrendelés teljesítése e feltételek hiányossága vagy pontatlansága miatt hiúsulna meg, úgy emiatt felelősséget nem vállalunk.
Ha Ön véletlenül hibás vagy hiányos címzést adott meg és emiatt hiúsul meg a kézbesítés- ebben az esetben nem áll módunkban visszafizetni a küldemény árát, azonban kapcsolatfelvételt követően újabb kiszállítási díj fejében, természetesen megpróbáljuk újból kiszállítani.
Miután elkészült,( kitöltötte az összes rovatot) a lap alján szíveskedjen kipipálni az "elolvastam és elfogadom a vásárlási feltételeket" felirat melletti kis négyzetet, majd kattintson a megjelenő "kész vagyok, megrendelem" feliratú zöld mezőre. Ezt követően megrendelését hamarosan visszaigazoljuk e-mailen egy rendelési kódszámmal, s így válik a megrendelése általunk elfogadottá.
Cégünk minden esetben friss beszerzéssel vásárolja meg az adott megrendeléshez szükséges termékeket, ill. virágokat!
Ebből kifolyólag kérjük, minél hamarabb adja le a megrendelését (akár egy héttel előbb is) minimum 24 órával a kiszállítási időpont előtt.
Cégünk nem bízza partnerüzletekre a kiszállítást -mivel így nem tudnánk felügyelni és garantálni a minőséget- ami a legfontosabb számunkra! A friss beszerzéstől a kiszállításig egy kézben tartjuk a folyamatot- soha nem használunk fel állott, készleten fekvő virágot, mi is friss alapanyagként szerezzük be az Ön megrendeléséhez szükséges termékeket- emiatt nem vállalunk 24 órán belüli kiszállítást, hiszen ez a folyamat kicsivel több időt igényel, mintha egy partnerüzlet a saját meglévő készletéből szállítana ki egy adott területen!
Cégek esetében: ha Ön pl. kettő vagy akár tíz,- húsz ajándékot, virágot szeretne küldeni egyszerre (pl. partnereinek, munkatársainak, üzlettársainak)-, kérjük, vegye figyelembe az elkészítési és beszerzési idő kibővülését és időben (4 vagy akár még több nappal előbb) a kiszállítási dátumot megelőzően szíveskedjen megrendelését leadni!
Nyitva tartás: hétfő- péntek: 9- 17 óráig
hétvégén : 9- 14 óráig
Természetesen ezen túli időpontokban is telefonálhat, e-mailt, faxot küldhet.
KISZÁLLÍTÁSOK:
Kiszállításokat percre pontosan nem áll módunkban teljesíteni, kivételt képeznek ez alól a kegyeleti rendelések.
A kiszállítás nagy részét saját futárunkkal, ill. a futárszolgálat munkatársainak közreműködésével végezzük.
-Budapest: Budapesti kiszállításnál minden esetben egységesen 2.500 forintot számolunk fel - Bp. összes kerületére vonatkoztatva, kivéve az alábbiakat:
a XX- XXIII. kerületekbe 3.000 forintért vállaljuk a kiszállítást. Hétvégén és 17 óra után plusz 60% felárat számítunk fel!
Külön felhívjuk figyelmét, hogy a vasárnapra és hétfőre kért rendelését legkésőbb szombat 16 óráig szíveskedjen leadni!
-Budapest agglomerációjában (körülölelő településekbe): minden esetben egységesen 5.500 forintért vállaljuk a kiszállítást
(amennyiben legkésőbb 2 nappal a kiszállítás előtt 16 óráig megrendeli a csomagot, virágot). Hétvégén és 17 óra után plusz 60% felárat számítunk fel! Külön felhívjuk figyelmét, hogy a vasárnapra és hétfőre kért rendelését legkésőbb szombat 16 óráig szíveskedjen leadni!
-Vidékre: minden vidéki városba egységesen 6.500 forintért vállaljuk a kiszállítást, kizárólag keddtől- péntekig, amennyiben legkésőbb 2 nappal a kiszállítás előtt 16 óráig megrendeli a csomagot, virágot!
Keddre kért kiszállítás esetén, legkésőbb szombat 16 óráig szíveskedjen a rendelését leadni! Vidéki kiszállításnál minden esetben stílszerű merev falú dobozolt formában szállítunk az utazás alatti sérülékenység elkerülése végett, valamint biztosítanunk kell a virág utazás alatti megfelelő szellőzését és vízellátását is (fiolákban). Ezeket a szállítási módokat alább mutatjuk be. E plusz csomagolási költségeket a kiszállítás díja magában tartalmazza!
Vidéki kiszállításainknál konkrét időpontot nem tudunk teljesíteni, ezért kérjük, olyan dátumot adjon meg, mely napján a címzett 8- 17 óráig az adott címen tartózkodik (vagy családtagja, aki át tudja venni az ajándékot), mert ez idő alatt a futár összesen két ízben kísérli meg a csomag átadását.
(Megjegyezni kívánjuk, hogy sok virágküldő gyorspostai szolgáltatással vállalja a vidéki szállítást (kedvező ára miatt). Mi leteszteltük ezt a fajta szállítási módot is (egyedileg kezelt szállítást is kérve!) és sajnálattal állapítottuk meg, hogy esetünkben sem a virághoz, sem a csomagoláshoz nem méltó módon szállították le vidékre (elmentett képek igazolják) - ezért mi olyan futárszolgáltatással oldjuk meg a szállítást, amelyet illetően garanciát vállalunk. Ez azt jelenti, hogy megrendelése virághoz és ajándékhoz méltón fog megérkezni!)
Csomagolás bemutatása általánosan
Csomagolás bemutatása vidékre:
-ajándékcsomagok esetén:
-virágcsokrok esetén:
FONTOS:
-Minden termék megrendelésére vonatkoztatva egységesen:
KÉRJÜK MIELŐBB ADJA LE RENDELÉSÉT, LEHETŐLEG TÖBB NAPPAL A KISZÁLLÍTÁS ELŐTT! GARANTÁLNI CSAK A MINIMUM 2 NAPPAL A KISZÁLLÍTÁS ELŐTT LEADOTT MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSÉT TUDJUK! ELŐRE IS KÖSZÖNJÜK!
A kiszállítási időpont előtt min. 2 nappal, kérjük leadni megrendelését, mivel mindig friss beszerzéssel dolgozunk a virág, az élelmiszerek romlandó volta miatt, ezeket előre nem készletezzük! Amennyiben megrendelését 24 órával a kiszállítás előtt Budapestre és agglomerációjába kéri, valószínű, hogy teljesíthető, de garantálni nem tudjuk. Ebben az esetben is előző nap legkésőbb 16 óráig szíveskedjen megrendelni.
-Kristályok esetében kérjük, legalább egy héttel a kiszállítás előtt rendelje meg a terméket.
-LEMONDÁS:
Lemondását csak abban az esetben tudjuk elfogadni, amennyiben a kiszállítás előtt legkésőbb 48 órával írásban azt jelzi nekünk.
BÁRMILYEN KÉRÉSE, KÉRDÉSE ADÓDNA, NYUGODTAN HÍVJON MINKET, VAGY KERESSEN ELÉRHETŐSÉGEINK BÁRMELYIKÉN!
FIZETÉSI MÓDOK
TÉTELESEN:
1.Telephelyünkön személyesen, előzetes időpont egyeztetést követően kifizetheti a megrendelt terméket, virágot, szállítási költséget.
2.Ha Önnek kényelmesebb, futárunk felkeresi Önt az Ön által megadott helyen (pl. munkahely, otthon...) előzetes egyeztetés után és plusz 2.500 forintért, számla (nyugta) ellenében kifizetheti a teljes összeget.
3.Postai csekk feladásával is fizethet. Ebben az esetben ("rózsaszín Belföldi postautalványon") fizesse be a megrendelt áru ellenértékét és feltétlenül írja rá a feladó neve és címe mellé a rendelési kódszámát és az ellenkező oldalon található "közlemény" rovatban is tüntesse fel ugyanezt. Sajnos ez a fajta fizetés 2-3 munkanapot is igénybe vehet, ezért amennyiben hamarabb elfaxolja vagy e-mailen keresztül elküldi nekünk a befizetett feladóvevény jól látható másolatát, elindítjuk a kiszállítást. Ellenkező esetben csak akkor áll módunkban a kiszállítást megkezdeni, ha az ellenérték megérkezett hozzánk.
(díja kb. 1- 50.000 forintig 280- 1.090 forint, összegtől függően.)
4.Másik szintén postai megoldás ha "Gyorsutalványon" fizet.
Előnye, hogy még a feladás napján megérkezik hozzánk az összeg, igaz kicsivel több díjért, 1- 50.000 forint feladásánál kb.
2.280- 3.090 forintot kell fizetnie, összegtől függően. Gyorsutalvánnyal legfeljebb 50.000 forint adható fel! Ebben az esetben is feltétlenül írja rá a feladó neve és címe mellé a visszaigazoláskor kapott rendelési kódszámot és a "közlemény" rovatban is tüntesse fel ugyanezt.
Ez egy kedvező árú és gyors megoldás a pénz feladásának. Természetesen ebben az esetben is csak akkor áll módunkban a kiszállítást megkezdeni, amennyiben a megrendelés ellenértéke megérkezett hozzánk.
5.Banki átutalással is rendezheti megrendelése ellenértékét.
AZ ELÁLLÁS JOGA ÉS A REKLAMÁCIÓ
Az elállás joga vonatkozásában esetünkben a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet az irányadó.
Miszerint:
Gyorsan romlandó termékek (pl. nem tartós élelmiszerek, vágott virág )
és természetüknél fogva vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől, azaz nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
A vállalkozások nem kötelesek olyan termékek feltétlen visszavételére,
amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Ha ezekben az esetekben elfogadnánk az elállási jog gyakorlását, akkor gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen a kereskedő már nem tudná a kizárólag az azt megrendelő fogyasztó számára értékkel bíró
egyedi jellegű terméket más vevő számára értékesíteni.
(Forrás: www.nfh.hu)
Természetesen ezt kovácsoltvas termékeinkre, ill. hologramképeinkre nem vonatkoztatjuk. Ez esetben a termék átvételétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül, élhet elállási jogával. Ez olyan következményekkel jár, miszerint a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni. (A fogyasztó, elállásával a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatja fel utánvéttel vagy portóval.) Legnagyobb gondosságunk ellenére is előfordulhat reklamációra okot adó eset (pl.szállítás során), ez esetben a "kapcsolat" menüpont alatt megadott bármely elérhetőségre kérjük jelezze azt nekünk. A fogyasztó ezen elérhetőségek bármelyikén érvényesítheti kifogásait. Amint lehet, korrigáljuk. Írásbeli panaszt kötelesek vagyunk 30 napon belül írásban megválaszolni és álláspontunkat írásban indokolni.
A panasz elutasítása esetén -annak jellege szerint- hatóságnál, vagy a fogyasztó lakóhelye szerinti békéltető testületnél kezdeményezhet egyezségen alapuló vitarendezést.
Reméljük elégedett lesz szolgáltatásainkkal, hiszen közös érdekünk a bizalom és annak megtartása.
|